
Nu övergår vi till att kommunicera med dig som hyresgäst via e-post.
Med start den 1 januari 2021 kommer vi inte längre att sätta upp anslag i
trappuppgångar eller lägga lappar i brevlådor och postboxar.
Vid oväntade och plötsliga störningar som tex. el- eller vattenavbrott, kommer vi att skicka sms.
Det är därför viktigt att du som är hyresgäst hos oss går in på Mina Sidor och uppdaterar eller
registrerar din e-postadress och ditt mobilnummer. Du vet väl att du även kan logga in med ditt Bank-ID?
Varför gör vi den här förändringen?
För att vi snabbt ska nå dig som är hyresgäst med angelägen och aktuell information angående ditt boende.
Det är tidskrävande för våra reparatörer att åka runt och sätta upp lappar. Ibland händer det att någon
plockar ner lappen innan alla läst den och ibland sitter lappar kvar för länge så att informationen blir inaktuell.
Vi vill att du som hyresgäst ska får rätt information i rätt tid.
Tack för att du uppdaterar dina uppgifter!