Hos oss har flera tusen människor sitt hem. Det är ett stort förtroende som vi förvaltar med ansvar, respekt och engagemang. Vi skapar trivsel och trygghet för våra hyresgäster samtidigt som vi arbetar affärsmässigt för att skapa ett långsiktigt, positivt resultat. I en liten organisation, vi är knappt 30 medarbetare, är beslutsvägarna korta och du får snabbt ta eget ansvar. Något som ger stora möjligheteter att utvecklas i din yrkesroll och när du trivs på jobbet, ja då trivs våra hyresgäster.
Välkommen till Vallonbygden!
LEDIGA JOBB
Kommunikations- och digitaliseringsansvarig
Rollen som kommunikation- och digitaliseringsansvarig är både operativ och strategisk. Du har övergripande ansvar för företagets externa kommunikation inklusive varumärkets plattform, grafisk profil, relationer med media och PR. Tillsammans med företagets ledning definierar du marknadsstrategin. Du kommer att få en central roll i företagets digitala omställning och vara djupt delaktig i utförande av projektet. Du har även ansvaret för att ta fram och underhålla en långsiktig plan. Du får en central roll i att fortsätta utveckling, harmoniering och standardisering av företagets fastighetssystem. Du säkerställer att vi ser framåt och arbetar proaktivt med digitaliseringen. Du ansvarar för företagets marknadsbudget och rapporterar till företagets administrativa chef.